Etli Yemekler,

Kokoreç

Ağustos 01, 2016 iugurchef 0 Comments



Kokoreç

Ben kokoreçimi güvendiğim bir kasabımdan alıyorum. Temiz olduğunu bildiğim için yıkamaya, haşlamaya gerek görmüyorum. Eğer siz temiz olduğunu bilmediğiniz kokoreç aldıysanız. Öncelikle haşlayın ardından soteleyin. 


Malzemeler
150-200 gr kokoreç (pişmemiş)
Yarım adet domates (büyük boy)
1 adet biber (ben acı tercih ediyorum)
1 yemek kaşığı zeytinyağı
Tuz, karabiber, pulbiber, kekik

Yapılışı

Kokoreçi yağlı kağıt serili fırın tepsisine alın. Önceden ısıtılmış 200 derecelik fırında 10-15 kızarana kadar pişirin. O sırada siz domatesi soyun, biberi ve domatesi doğrayın. Tavaya zeytinyağını ekleyin ve kısık ateşte kavurun. Kokoreçi fırından alın. İsteğinize göre ince yada büyük kalacak şekilde doğrayın ve tavaya alın. Hafif pişirip baharatını ekleyin. Yarım ekmeği fırında koyup kızartın. Kokoreçi ekmeğe alıp servis edin. 

Afiyet olsun 

0 yorum: